
FAQ
FAQ - Usein kysytyt kysymykset
- Mistä tiedän ovatko verkkokaupasta tilaamani annostelija ja ihonhoitotuote yhteensopivat? - 0,375l, 0,7l, 2,5l ja 5l -kokoiset annostelijamme ovat yhteensopivia samankokoisten ihonhoitotuotteiden kanssa. Ihonhoitotuotteen tuotekuvauksessa on myös maininta yhteensopivuudesta, esim. näin: "Soveltuu käytettäväksi Sterisol System 0,7l -annostelijassa".
- En löydä etsimääni tuotetta, miten haen verkkokaupasta? - Syötä hakemasi tuotteen nimi tai tuotenumero oikeassa ylälaidassa olevaan hakukenttään ja paina enter-painiketta tai suurennuslasin kuvaa.
- Mistä voin ladata tuotteen tuotelehden tai käyttöturvallisuustiedotteen? - Voit ladata haluamasi tuotteen tuotelehden ja käyttöturvallisuustiedotteen kyseisen tuotteen tuotesivulta "Dokumentti" -kohdan alta.
- Olen lukenut tuotelehden, käyttöturvallisuustiedotteen ja tuotekuvauksen, enkä vieläkään löytänyt vastausta kysymykseeni. Mihin voin olla yhteydessä? - Mikäli et löytänyt sivuiltamme vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä meihin puhelimitse numeroon 010 322 7680 tai sähköpostitse osoitteeseen myynti@sterisol.fi.
- Mistä voin tiedustella tilaukseni tilannetta? - Voit tiedustella tilauksesi tilannetta olemalla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myynti@sterisol.fi
- Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni? - Mikäli haluat muuttaa tilaustasi tai perua sen, ole meihin yhteydessä mahdollisimman pian tilauksen teon jälkeen. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen myynti@sterisol.fi
- Mikä on tilaukseni toimitusaika? - Verkkokaupasta tilatun tuotteen toimitusaika on noin 3-5 työpäivää.
- Mitä vaihtoehtoja minulla on toimitustapojen osalta? - Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme lähimpään Postin toimipisteeseen.
- Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassa? - Verkkokaupassamme voi maksaa verkkopankin kautta, luottokortilla tai Svea -erämaksulla tai laskulla (erämaksu on käytössä vain kuluttaja-asiakkaille).
- Olen kuluttaja-asiakas, voinko ostaa tuotteita verkkokaupasta? - Verkkokaupastamme voivat ostaa tuotteita niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaatkin. On kuitenkin tärkeää huomioida, että tuotesivuilla näkyvät hinnat ovat aina ilman arvonlisäveroa. Arvonlisävero lisätään hintoihin vasta kassalla.
- Haluan palauttaa tuotteen, kuinka se onnistuu? - Kuluttaja-asiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.
- Tilaamani tuote on viallinen, miten minun tulisi toimia? - Mikäli tuote on jo saapuessaan viallinen, tulee sinun olla 14 vuorokauden kuluessa yhteydessä meihin laittamalla sähköpostia osoitteeseen reklamaatiot@sterisol.fi.
- Tilaamani tuotteeseen on tullut vika, mitä teen? - Ole meihin yhteydessä viipymättä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen reklamaatiot@sterisol.fi.
- Miksi minun kannattaa rekisteröityä asiakkaaksenne sivuillanne "Minun sivuni" -osiossa? - Rekisteröitymällä saat parhaan hyödyn irti verkkokaupastamme. Näet helposti esim. aiemman tilaushistoriasi ja suosikkituotteesi.
- Olen unohtanut salasanani Minun sivuille, mitä teen? - Jos unohdat salasanasi, klikkaa "Unohtuiko salasana?" -painiketta "Minun sivuni" -sisäänkirjautumissivulla ja seuraa sen jälkeen saamiasi ohjeita.